
Paslanmaya karşı dayanıklı S355 Elektro Galvaniz Kaplı Çelik Malzemeden imal edilmiştir. Alt kapaklar hariç kaynaklı yeri yoktur. KAynaklı yerler Piskürtme Galvaniz ile tekrar kaplanmıştır. Civatalı montajı sayesinde hasar alan parçalar kolaylıkla değiştirilebilir.
Manufactured from corrosion-resistant S355 electro-galvanized Steel material. Except for the bottom covers, all fabricated areas are re-coated with spray galvanized steel. Thanks to bolted assembly, damaged parts can be replaced.
Yer üstü konteyner sistemlerimiz, bilinen tüm atık türlerini (evsel atık, kağıt, plastik, cam) barındıracak şekilde Avrupa standartlarına uygun olarak üretilmiş olup sağlam ve dayanıklıdır.
Uzun süreli kullanım için tasarlanan yer üstü konteyner sistemi, sürücü tarafından araçtan inerek veya inmeden araca monteli bir vinç kullanılarak yönetilebilir, konteyner baş mekanizmasından çöp kamyonuna kaldırılabilir ve alt kapakları açılarak boşaltılabilir.
Konteynerin alt kapakları, sıvı atık sızıntısını önleyecek şekilde tasarlanmış ve üretilmiştir. Yer üstü konteynerler, tercihlerinize göre reklam alanı veya çevre dostu renk tonları (RAL renkleri) veya etiket kaplamaları seçeneği sunar.
Our above-ground container systems are manufactured in accordance with European standards to accommodate all known types of waste (household waste, paper, plastic, glass) and are sturdy and durable.
Designed for long-term use, the above-ground container system can be managed by the driver using a vehicle-mounted crane with or without exiting the vehicle, lifting the container from the head mechanism onto the garbage truck, and emptying it by opening the bottom doors.
The container’s bottom lids are designed and manufactured to prevent the leakage of liquid waste. Above-ground containers offer advertising space or the possibility of environmentally friendly color tones (RAL colors) or sticker coatings according to your preferences.
Üst Taraftaki mantardan tutularak araç ustu vinç ile kaldırılmaktadır. Mantarın içerisinde bulunan mile basıldığında kapakları açılarak içindeki cop boşaltılmaktadır.
Arac uzeindeki bos konteyner; sokak aralasında belirlenen sahaya bırakılıp; ici cöp dolu konteyner aynı yerden alınmaktadır. Tüm operasyon araçtaki sofor ile yapılmaktadır. Geleneksel yönteme gore araç arkasındaki fazladan 2 işci calısması gerekmiyor. İscilik maliyetini azaltmaktadır.
Belediye başkanının Sendika ile yasayacagı sorunları ortadan kaldırmaktadır. Cöplerin toplanmaması nedeniyle; Belediyeye kayyum atanmasını önleyecek ve muadillerinden daha ustun bir sistemdir. Yıkanabilir ve kolay temizlenebilir bir sistemdir.
It is lifted by a crane on top of the vehicle, holding it by the cork. When the shaft inside the cork is pressed, the lids are opened, emptying the garbage.
The empty container on the vehicle is left at a designated location in the street, and the full garbage container is retrieved from the same location. The entire operation is carried out by the driver in the vehicle. Compared to the traditional method, the additional two workers behind the vehicle are not required. This reduces labor costs.
It eliminates the problems the mayor may have with the union. It prevents the appointment of trustees to the municipality due to uncollected garbage and is a superior system to its counterparts. It is washable and easy to clean.
2500 Litre (Payload 2500Kg); 1250mmX1600mmX1600mm
Dara Agırlıgı (Tare Weight): 500Kg ;
1 Adet Fiyatı (Cost of 1 Pieces): 1500EURO
3750 Litre (Payload 3750Kg); 1600mmx1750mmx1600mm
Dara Ağırlıgı (Tare Weight): 650kg
1 Adet Fiyatı (Cost of 1 Pieces): 1950EURO
5000 Litre; (Payload 5000Kg);1600mmx1950mmx1600mm
Dara Ağırlıgı (Tare Weight): 750Kg
1 Adet Fiyatı (Cost of 1 Pieces): 2300EURO
Ödeme Müşteri tarafından aşağıdaki ödeme planlanına göre yapılacaktır.Teklif edilen komple sistemin toplam tutarının;
(Payment will be made by the Customer according to the following payment plans. The total amount of the proposed complete system;)
1. %70’si - Sipariş verildiğinde nakit, (Cash when order is placed)
2. %30’u - Sipariş verildiğinde Halkbank DBS, VakıfBank VINOV Blokesi
(Halkbank DBS, VakıfBank VINOV Blockage when the order is placed)
Bileşenlerin RBTCS ‘un tesislerinden ____ BELEDIYESI fabrikasına kadar nakliyesi ____ BELEDIYESI tarafından gerçekleştirilecektir. Nakliye sırasındaki sigortalama işlemi ____ BELEDIYESI aittir. RBTCS Mühendis ve Teknisyenileri sistemin devreye alınması çalışmaları sırasında ____ BELEDIYESI fabrikasında çalışacaktır.
MÜŞTERİ fabrikasının içinde tüm nakliye işlemleri, yerleştirme, sistem bileşenlerinin sabitlenmesi için yere delik delinmesi, ana besleme hatlarının kablo kanallarının çekilmesi, 3 faz besleme geriliminin ve topraklama kablolarının temini, vs. ____ BELEDIYESI elemanları tarafından gerçekleştirilecektir. Ancak tüm işlemler boyunca ____ BELEDIYESI elemanlarını YÜKLENİCİ Mühendis ve Teknisyenleri yönlendirecektir.
The transportation of components from RBTCS's facilities to the ____ MUNICIPALITY factory will be handled by ____ MUNICIPALITY. Insurance during transportation is the responsibility of ____ MUNICIPALITY. RBTCS engineers and technicians will work at the ____ MUNICIPALITY factory during system commissioning.
All transportation operations within the CUSTOMER's factory, including placement, drilling holes to secure system components, laying cable ducts for the main power lines, and providing 3-phase power and grounding cables, will be carried out by ____ MUNICIPALITY personnel. However, the CONTRACTOR's engineers and technicians will guide the ____ MUNICIPALITY personnel throughout all operations.
Eğitim, iki aşamalı olarak verilecektir. Birinci aşamada sistemin devreye alınmasını müteakip, MÜŞTERİ firmasının personeline robotların programlanması ve temel bakım prosedürleri konularını içeren 2 haftalık eğitim verilecektir.
İkinci aşamaya geçmeden sistemler ____ BELEDIYESI elemanları tarafından bir ay süreyle çalıştırılacak ve bu süre içerisinde sistem yapıları tanınmış ve temel noktalar iyice kavranmış olacaktır. İkinci aşamada ____ BELEDIYESI firmasının personeline robotların programlanması, arızaların giderilmesi ve bakım prosedürleri konularını içeren 1 günlük bir eğitim daha verilecektir. Bu eğitime birinci eğitime katılmış olan personel katılabilir.
The training will be provided in two phases. In the first phase, following the system's commissioning, CUSTOMER personnel will receive two weeks of training covering robot programming and basic maintenance procedures.
Before moving on to the second phase, the systems will be operated by ____ MUNICIPALITY personnel for one month, during which time they will become familiar with the system structures and gain a thorough understanding of the fundamentals. In the second phase, ____ MUNICIPALITY personnel will receive another one-day training covering robot programming, troubleshooting, and maintenance procedures. Personnel who attended the first training are eligible to participate in this training.